Przejdź do treści

Inspektor ds. finansowo – księgowych w Dziale Finansowo-Księgowym 16/2024

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola
m.st. Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

Inspektor ds. finansowo – księgowych
w Dziale Finansowo-Księgowym

w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola
m.st. Warszawy ul. J. Bema 91, 01-233 Warszawa

Termin składania dokumentacji do 25 kwietnia 2024 r. do godz. 16.00

nr ref. 16/2024

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  • Kontrola dokumentów stanowiących podstawę zapisów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
  • Sporządzanie przelewów do realizacji z poszczególnych rachunków bankowych z uwzględnieniem oznaczenia przelewów w sposób umożliwiający ich zaksięgowanie na właściwych kontach analitycznych,
  • Potwierdzanie sald rozrachunków z kontrahentami i stanu wzajemnych rozliczeń pomiędzy jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy,
  • Sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe do jednostki nadrzędnej,
  • Analiza wydatków budżetowych oraz kosztów ewidencjonowanych w zespole 4 oraz zaangażowania wydatków budżetowych,
  • Weryfikacja prawidłowości zapisów na kontach (z uwzględnieniem zgodności z planem finansowym i klasyfikacja budżetową wydatków).

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy:

Praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy ul. Bema 91 w Warszawie. Budynek wyposażony jest w podjazd. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.

Stanowisko pracy:

Stanowisko pracy w głównej siedzibie Ośrodka przy ul. Bema 91. Wykonywanie czynności na stanowisku pracy związane jest z obsługą komputera, urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz pomiędzy budynkami Ośrodka. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie średnie,
  • minimum 5 letni staż pracy, w tym 2-letnie doświadczenie w pracy w księgowości,
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o egzekucji w administracji, kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera w tym obsługa pakietu biurowego MS Office / Libra Office.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe I i/lub II stopnia na kierunkach: rachunkowość, finanse, ekonomia,
  • roczny staż w księgowości budżetowej (rachunkowość budżetowa lub finanse publiczne)
  • umiejętność pracy na komputerowych systemach finansowo-księgowych (Info-System).

Pożądane kompetencje:

  • szybkość i efektywność działania,
  • zdolności analityczne,
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem i różnorodnością zadań,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • rzetelność, sumienność, samodzielność,
  • umiejętność brania odpowiedzialności za zadania,
  • umiejętność pracy w zespole.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • pracę w innowacyjnej instytucji,
  • pracę w życzliwym zespole, wsparcie kierownika,
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego i udział w atrakcyjnych szkoleniach,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • atrakcyjny pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
  • dofinansowanie zajęć sportowych (FitProfit) oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego (MyBenefit),
  • dostęp do platformy szkoleniowej i wellbeingowej,
  • możliwość wykupienia polisy na życie w preferencyjnej cenie (w ramach grupowego ubezpieczenia).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, wymagane doświadczenie zawodowe, lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  • kopie opinii lub referencji z poprzednich miejsc pracy (będące w posiadaniu kandydata),
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • wszystkie dokumenty (łącznie z CV) powinny być podpisane odręcznie przez kandydata.

W przypadku gdy zakres danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest szerszy niż wynika to z art. 221 Kodeksu Pracy i obowiązek podania tych danych nie wynika z przepisów prawa (kandydat podaje informacje o swoich zainteresowaniach, czy dane szczególnej kategorii o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO tj. wizerunek) konieczna jest Państwa zgoda na ich przetwarzanie.

Treść zgody może być sformułowana w następujący sposób:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora danych, którym jest Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach w ramach procesu rekrutacji na stanowisko inspektora ds. finansowo-księgowych w zakresie wykraczającym poza katalog danych, o którym mowa w art. 221 KP, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019, poz. 1781).”

Jednocześnie informujemy, że:

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Brak zgody nie wpływa na sposób traktowania osoby ubiegającej się o zatrudnienie i nie skutkuje odmową zatrudnienia, zgodnie z postanowieniami art. 221a § 2 KP. W przypadku nie otrzymania od kandydata pisemnej zgody Ośrodek dokona anonimizacji nadmiarowych danych lub trwale je usunie.

Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 25.04.2024 r. do godziny 16.00 na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy ul. J. Bema 91, 01-233 Warszawa

w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nr ref. 16/2024 – Inspektor DFK

lub

w formie elektronicznej na adres: rekrutacja@ops-wola.waw.pl z dopiskiem w tytule wiadomości: „Nr ref. 16/2024 – Inspektor DFK”

Dokumenty uważa się za złożone w terminie jeżeli wpłyną na ww. adres w terminie do dnia 25.04.2024 r. do godziny 16.00.

Informujemy, że rozmowy kwalifikacyjne mogą być przeprowadzone zdalnie z wykorzystaniem komunikatorów internetowych.

Klauzula informacyjna RODO zamieszczona jest na stronie internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy pod adresem internetowym Ośrodka: https://ops-wola.waw.pl/praca/

Informujemy, iż konkurs na stanowisko urzędnicze z przyczyn obiektywnych może być na każdym etapie przerwany.