Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
Tryb udzielenia zamówienia:
tryb podstawowy bez negocjacji – art. 275 pkt 1) w związku z art. 359 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320), zwana dalej „ustawą Pzp”.
Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych o jakich mowa w art. 3 ustawy Pzp.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 3 części:
Część I przedmiotu zamówienia – ochrona fizyczna osób i mienia w obiekcie przy ul. Bema 91 w Warszawie. Szacowana łączna liczba godzin świadczenia usług w trakcie trwania umowy wyniesie 17.520 godzin (słownie: siedemnaście tysięcy pięćset dwadzieścia godzin);
Część II przedmiotu zamówienia – ochrona fizyczna osób i mienia w obiekcie przy Alei „Solidarności” 102 w Warszawie. Szacowana łączna liczba godzin świadczenia usług w trakcie trwania umowy wyniesie 3.500 godzin (słownie: trzy tysiące pięćset godzin);
Część III przedmiotu zamówienia – ochrona fizyczna osób i mienia w obiekcie przy ul. Karolkowej 58 A w Warszawie. Szacowana łączna liczba godzin świadczenia usług w trakcie trwania umowy wyniesie 6.708 godzin (słownie: sześć tysięcy siedemset osiem godzin).
Postępowanie na udzielenie niniejszego zamówienia zostało wszczęte dnia 08.04.2025 r.
Termin realizacji zamówienia:
24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 31.07.2025 r. do dnia 31.07.2027 r. dla Część I przedmiotu zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 01.08.2025 r. do 31.07.2026 r. dla Część II przedmiotu zamówienia.
26 miesięcy i 18 dni od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 13.05.2025 r. do 31.07.2027 r. dla Część III przedmiotu zamówienia.
Numer postępowania: DKiA.26.2.1.2025.MBS
Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkie dokumenty i informacje dotyczące niniejszego zamówienia zostały zawarte na stronie prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-502b132f-f525-4dbe-b1bb-8d8d54d86cfa